مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 بهمن 1401 ساعت 15:002023-02-03سياسي

ایستادگی انقلاب اسلامی بر خلاف تصور دشمنان/ صدای مردم را باید شنید


نماینده ولی فقیه مازندران با اشاره به اقتدار جمهوری اسلامی گفت: برخلاف تصور دشمنان نظام جمهوری اسلامی نه تنها از بین رفتنی نیست بلکه ما شاهد از بین رفتن نظام سلطه غربی و رژیم صهیونیستی خواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی در خطبه های این هفته نماز جمعه ساری با گرامیداشت سالروز خجسته میلاد مولای متقیان و روز مرد و روز پدر است، اظهار کرد: از فردا مراسم اعتکاف در استان آغاز می شود، خوشب به سعادت جوانانی که در 250 مسجد مازندران مستقر می شوند، امیدواریم شاهد اعتکافی باشکوه با کیفیت و کمیت بالا باشیم.

وی افزود: تغییر قبله از بیت المقدس به کعبه یکی دیگر از مناسبتهای ایام رجب است، پیام سیاسی امروز هم این است که ما قبله خودمان را از غرب تغییر داریم و دیگر قبله ما آمریکا و کاخ سیاه نیست.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه امروز روز فناوری فضایی است که ایران اسلامی ما در این حوزه از صفر به رتبه های بسیار بالایی رسیده است، اضافه کرد: اصلا پیش از انقلاب در این حوزه چنین جایگاهی نداشتیم.

  محمدی لایینی با اشاره به اینکه مناسبت دیگر روز ارتش هوایی در 19 بهمن ماه است، بیان کرد: امیدواریم تمام قوای مسلح ما همواره در خدمت دین و ملت سرفراز باشند، در رابطه با پیروزی اسلامی با مراجعه به آیه 129 سور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایستادگی انقلاب اسلامی بر خلاف تصور دشمنان/ صدای مردم را باید شنید

ایستادگی انقلاب اسلامی بر خلاف تصور دشمنان/ صدای مردم را باید شنید