مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 بهمن 1401 ساعت 15:052023-02-03سياسي

لزوم تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل جدید


تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی برای اقشار مردم به ویژه نسل های نوجوان و جوانان برای خنثی سازی توطئه فرهنگی دشمنان ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، حجت اسلام علی اکبر پور در خطبه های این هفته نماز جمعه زاهدان ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به اهمیت پرداختن به دستاوردهای انقلاب اسلامی اظهارداشت: کشوری که استقلال سیاسی، ملی و فرهنگی نداشته باشد، جیره خوار است و دشمنان به دنبال چپاول کشورها هستند ولی امروز ایران اسلامی به یکی از قدرت های جهانی تبدیل شده و تمامی توطئه های دشمن را خنثی کرده است.

وی انقراض حکومت 2 هزار و 500 ساله پهلوی، جایگاه دادن به اقلیت های مذهبی، افزایش تریبون نماز جمعه به بیش از 900 تریبون، افزایش مساجد کشور به 80 هزار مسجد، افزایش 20 ساله امید به زندگی در کشور و قرارگیری در رده هفت کشور برتر در این زمینه، اقتدار نیروهای مسلح و تبدیل شدن به ابر قدرت نظامی در جهان، افزایش تعداد مشترکین برق به 93 هزار مشترک، ساخت بیش از یک میلیون جاده و تبدیل شدن به ششمین کشور در زمینه نانو را از جمله دستاوردهای انقلاب اسلامی عنوان کرد.

امام جمعه موقت زاهدان تصریح کرد: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی برای اقشار مردم بویژه نسل های نوجوان و جوانان برای خنثی سازی توطئه فرهنگی دشمنان ضروری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل جدید

لزوم تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل جدید