مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 بهمن 1401 ساعت 15:102023-02-03سياسي

کلنگ زنی خوابگاه دانشجویان دانشگاه فاطمه الزهرا(س) هرمزگان


با حضور استاندار هرمزگان همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر کلنگ زنی خوابگاه دانشجویان دانشگاه فاطمه الزهرا(س) هرمزگان انجام شد.

- بندرعباس - با حضور استاندار هرمزگان همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر کلنگ زنی خوابگاه دانشجویان دانشگاه فاطمه الزهرا(س) هرمزگان انجام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی دوستی صبح جمعه همزمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی با همراهی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی با تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر در جمع مردم، اظهار داشت: شهدا حق بزرگی به گردن همه دارند چرا که در راه صیانت از کیان کشور جان خود تقدیم نظام و انقلاب کردند.

وی افزود: در حال حاضر نیز نیروهای مسلح در رده های مختلف با تلاشی همه جانبه و هوشیارانه و با چشمانی بیدار در مرزها وظیفه پاسداری و حراست از کشور را عهده دار هستند که به تمام این نیروها به ویژه نیروهای مسلح مستقر در هرمزگان خداقوت ویژه می گویم.

استاندار هرمزگان با تاکید بر اینکه دهه فجر مرز بین تاریکی و روشنی است گفت: این دهه همواره یادآور توانستن و نتوانستن و مرز تاریکی و روشنی بوده، این دهه فرصت مغتنمی است تا گوشه ای از زحمات نظام و خدمات ارائه شده به مردم معرفی و تبیین شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ زنی خوابگاه دانشجویان دانشگاه فاطمه الزهرا(س) هرمزگان

کلنگ زنی خوابگاه دانشجویان دانشگاه فاطمه الزهرا(س) هرمزگان