مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 بهمن 1401 ساعت 15:252023-02-03سياسي

جهاد تبیین ابزار اقناع افکار عمومی برابر نقشه های شوم دشمن است


امام جمعه موقت سمنان بابیان اینکه نسل جدید و جوانان به آگاهی نیاز دارند، گفت: جهاد تبیین ابزار اقناع افکار عمومی برابر نقشه های شوم دشمن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام غلامحسین مهدوی نژاد در خطبه های نماز جمعه سمنان به میزبانی مصلای امام (ره) این شهر، ضمن بیان اینکه تبیین به معنای روشنگری، بیان حقیقت و واقعیت است، ابراز داشت: با توجه به اینکه یکی از برنامه ریزی های دشمن به کارگیری ذهن و افکار جوانان است لذا این مهم می طلبد تا جهاد تبیین به روشنگری دستاوردهای انقلاب برای نسل جدید بپردازد.

وی ضمن بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی نیز نوعی تبیین بود که به دست امام راحل صورت گرفت، افزود: امام خمینی در سخنرانی های خود قبل از پیروزی انقلاب واقعیت رژیم پهلوی را برای مردم تبیین و مورد روشنگری قرار داد لذا در نتیجه همین تبیین گسترده عمیق ایشان نهال نوپای انقلاب جان گرفت، شکوفا شد و به ثمر نشست.

خطیب موقت سمنان ضمن بیان اینکه جهاد تبیین ابزار اقناع افکار عمومی برابر نقشه های شوم دشمن است، ابراز داشت: اگر می خواهیم نقشه های دشمن چون حبابی نقش بر آب شده و دسیسه ها یک به یک خنثی شوند تنها راه حل بیان آرمان ها و دستاوردهای انقلاب به نسل امروز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد تبیین ابزار اقناع افکار عمومی برابر نقشه های شوم دشمن است

جهاد تبیین ابزار اقناع افکار عمومی برابر نقشه های شوم دشمن است