مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 بهمن 1401 ساعت 15:252023-02-03سياسي

نیروی هوایی ارتش 24 ساعته آماده دفاع از کشور است


فرمانده پایگاه هوایی شهید بابایی گفت: کارکنان ما چه در نیروی هوایی و چه پدافند، به صورت 24 ساعته با هواپیمای جنگنده آماده هستند و اگر کوچکترین تهدیدی احساس کنند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، صمد نوری فرمانده پایگاه هوایی شهید بابایی در خطبه های پیش از نماز جمعه این هفته اصفهان ضمن تبریک روز نیروی هوایی و میلاد حضرت علی(ع) اظهار داشت: دهه فجر مانند خاری در چشم دشمنانی است که می گفتند انقلاب اسلامی چهل سالگی خود را نخواهد دید ولی به لطف خدا این انقلاب به راه خود ادامه می دهد.

وی با بیان اینکه روز نوزدهم بهمن ماه یادآور عید خودباوری نیروی هوایی ارتش است، افزود: غیورمردان ما در اوج خفقان و ظلمت در مدرسه علوی با امام خود بیعت بستند و بعد از پخش تصاویر در روزنامه کیهان، انقلاب سریعاً به پیروزی رسید و در واقع نقش نیروی هوایی در پیروزی انقلاب بر هیچکس پوشیده نیست.

نوری با بیان ویژگی های کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: بصیرت دینی و ولایت مداری، ظلم ستیزی و پاک نیتی کارکنان نیروی هوایی از نکات مهم این رویداد ملی است.

فرمانده پایگاه هوایی شهید بابایی با اشاره به سخن امام خمینی (ره) که ارتش را نیروی الهی خطاب کردند، افزود: عدم وابستگی در نیروی هوایی از برکات انقلاب اسلامی است چرا که قبل از انقلاب به آمریکا وابسته بودی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروی هوایی ارتش 24 ساعته آماده دفاع از کشور است

نیروی هوایی ارتش 24 ساعته آماده دفاع از کشور است