مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 بهمن 1401 ساعت 15:502023-02-03اجتماعي

آماده سازی سریع فضاهای آموزشی خوی با تدوین برنامه دقیق انجام شود


معاون وزیر و رییس سازمان نوسازی مدارس کشور گفت: باید با تدوین برنامه دقیق نسبت به آماده سازی سریع فضاهای آموزشی با تعمیر و مقاوم سازی اقدام کرد.

- ایسنا/آذربایجان غربی معاون وزیر و رییس سازمان نوسازی مدارس کشور گفت: باید با تدوین برنامه دقیق نسبت به آماده سازی سریع فضاهای آموزشی با تعمیر و مقاوم سازی اقدام کرد.

خان محمدی14 بهمن ماه با حضور در شهرستان خوی و در بازدید از مدارسی که دچار آسیب شده بودند، با بیان اینکه برای بازگشایی مدارس نباید سراسیمه عمل کنیم که ممکن است نتیجه منفی در پی خواهد داشت، تاکید کرد: باید با تدوین برنامه دقیق نسبت به آماده سازی سریع فضاهای آموزشی با تعمیر و مقاوم سازی اقدام نمود تا بدون وجود بار منفی برای دانش آموزان و تدارک و القای محیطی امن برای آنها آماده به چرخه افتادن سیستم تعلیم و تربیت با بازدهی هرچه بهتر بود.

وی با بیان اینکه در تلاشیم با برنامه ریزی دقیق و با تمام ظرفیت این التهاب را از بین ببریم چرا که نباید نظام تعلیم و تربیت دچار اختلال شود، خاطر نشان کرد: بحران یک شبه اتفاق می افتد ولی حل آن ممکن است مدتها زمان ببرد که ما در تلاشیم هرچه سریعتر این بحران را پشت سر بگذاریم.

رییس سازمان نوسازی مدارس کشور افزود: از 84 مدرسه ای که تحت تاثیر کانون زلزله بود طبق بررسیهای اولیه 5مدرسه دچار مشکل جد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده سازی سریع فضاهای آموزشی خوی با تدوین برنامه دقیق انجام شود

آماده سازی سریع فضاهای آموزشی خوی با تدوین برنامه دقیق انجام شود