مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 بهمن 1401 ساعت 16:002023-02-03سياسي

سردار آزادی: امسال راهیان نور تا ابتدای ماه مبارک رمضان ادامه دارد


مسئول سازمان نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه و بسیج گفت: امسال راهیان نور فقط مختص به ایام نوروز نیست و تا ابتدای ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

- سردار عبدالرضا آزادی مسئول سازمان نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه و بسیج با اشاره به برنامه های این نهاد برای ترویج فرهنگ شهدا گفت: در ایام دهه فجر یکی از بهترین اقدامات تجلیل، تقدیر و گرامیداشت یاد شهدا است که این موضوع در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: در دهه فجر امسال برنامه آبروی محله برگزار می شود، بدین صورت که پایگاه های بسیج با توجه به نام شهیدی که روی کوچه است مردم مقابل منزل آن شهید در همان کوچه برنامه ی خاطره گویی و روایت دارند.

اجرای یادواره های خانگی شهدا به صورت تجمع در منزل شهدا است که همرزمان شهید، روایت شهید را در منزل شهیدبازگو می کنند تا یاد و نام شهدا ارج نهاده شود.

مسئول سازمان نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه و بسیج تصریح کرد: در مراکز استان ها سامانه ای داریم برای بارگزاری آثار شهدا که این کمک می کند به چاپ کتاب، ساخت فیلم کوتاه و بلند از زندگی شهدا و دفاع مقدس تا دفاع مقدس و شهدا در یادها ماندگار شوند.

وی با اشاره به اینکه هر ساله 300 کتاب با توجه به آثار شهدا تالیف و منتشر می شود و پایه اصلی تولیدکتاب شهدا همین جمع آوری آثار شهدا است، خاطرنشان کرد: رهبری فرمودند ما زمانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار آزادی: امسال راهیان نور تا ابتدای ماه مبارک رمضان ادامه دارد

سردار آزادی: امسال راهیان نور تا ابتدای ماه مبارک رمضان ادامه دارد