مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 بهمن 1401 ساعت 16:152023-02-03سياسي

تمام همت مسئولان احیای 1811واحد صنعتی و غیرصنعتی خوزستان باشد


برای عملیاتی کردن توصیه رهبری در خوزستان، 1811 واحد صنعتی و غیرصنعتی احصا کردیم که برخی80 درصد پیشرفت، برخی تعطیل و برخی نیمه تعطیل هستند و تمام وجه همت مسئولان به سمت احیا این واحدها برود.

- ایسنا/خوزستان امام جمعه اهواز گفت:برای عملیاتی کردن توصیه رهبری در خوزستان، 1811 واحد صنعتی و غیرصنعتی احصا کردیم که برخی80 درصد پیشرفت، برخی تعطیل و برخی نیمه تعطیل هستند و تمام وجه همت مسئولان به سمت احیا این واحدها برود.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدنبی موسوی فرد امروز (14 بهمن) در خطبه اول نمازجمعه اهواز اظهار کرد: سبک زندگی اسلامی با توجه به اینکه مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم بر این مساله تاکید داشتند، این است که انسان خود را به قرآن و اهل بیت نزدیک کند.

تجربه ثابت کرده است هر چقدر از اینها فاصله گرفتیم به همان اندازه از ارزش ها فاصله گرفتیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در محیط خانواده آنچه می تواند مشکلات را حل کند مدیریت زبان است و عمده مشکلات ما از زبان است.

شاید نزدیک به صد گناه از زبان صادر می شود، برخی از گناهان به قدری بزرگ است که نمی توان آن را در ردیف گناهان کبیره مشاهده کرد چون گناهان کبیره با توبه رفع می شود اما انجام برخی گناهان باعث می شود انسان مورد شفاعت پیامبر قرار نگیرد، مثل اینکه نماز را سبک بشمارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام همت مسئولان احیای 1811واحد صنعتی و غیرصنعتی خوزستان باشد

تمام همت مسئولان احیای 1811واحد صنعتی و غیرصنعتی خوزستان باشد