مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 بهمن 1401 ساعت 16:152023-02-03سياسي

دولتمردان با مردم صادقانه صحبت کنند


امام جمعه اردستان از مسئولان و دولتمردان خواست با مردم صادقانه صحبت و برخورد کنند، زیرا مردم بارها ثابت کردند که در بزنگاه های مختلف تاریخ پای انقلابشان هستند و دشمنان را ناامید کرده اند.

- حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه های نمازجمعه این هفته در مسجد موسی بن جعفر اردستان، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ما سه عامل بزرگ یعنی ایمان به خدا، رهبری بی نظیر امام خمینی و وحدت و انسجام مردم را به دنبال داشت که توانست آن را به وجود بیاورد.

وی با بیان اینکه امام خمینی انقلاب اسلامی را به وجود آورد تا کشور را از وابستگی به شرق و غرب نجات دهد و مستقل سازد، افزود: جمهوری اسلامی به وجود آمد تا مردم خودشان برای آینده و کشورشان رای بدهند و تصمیم بگیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امام جمعه اردستان تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران همواره دشمنان فراوان کوچک و بزرگی داشته است، اما آمریکا، انگلیس و صهیونیست ها دشمنان واقعی و همیشگی این کشور بوده و هستند که مثلث شومی را در منطقه تشکیل دادند.

دهشیری با اشاره به سخنان رییس جمهور در هفته گذشته گفت: سیاست و سخنان مسئولان دولت در ماه های گذشته امیدوار کننده بوده، اما به گونه ای نباشد که هر روز شاهد افزایش گرانی در کشور باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولتمردان با مردم صادقانه صحبت کنند

دولتمردان با مردم صادقانه صحبت کنند