مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 بهمن 1401 ساعت 16:202023-02-03سياسي

بررسی همکاری های قزاقستان و انگلیس در «لندن»


نماینده ویژه رییس جمهور قزاقستان در امور بین الملل در دیدار با مقامات انگلستان همکاری های دوجانبه بین دو کشور را بررسی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، یرژان قاضی خان ، معاون دفتر ریاست جمهوری و نماینده ویژه رییس جمهور قزاقستان در امور بین الملل در چارچوب یک سفر کاری از لندن بازدید کرد.

قاضی خان در چارچوب این سفر با ریاست وزارت خارجه و توسعه بین المللی، مقامات ارشد کابینه وزرا، روسای کمیته های پارلمان، اعضای گروه پارلمانی همه احزاب برای همکاری با قزاقستان، رییس انجمن بریتانیا و قزاقستان و همچنین نمایندگان محافل تجاری انگلستان دیدار و گفت وگو کرد.

در جریان این دیدارها وضعیت کنونی روابط دوجانبه سیاسی، تجاری، اقتصادی، فرهنگی، بشردوستانه و موضوعات مهم توسعه بین المللی مورد بحث و بررسی قرار گرفتند.

در چارچوب یک نشست جداگانه با نمایندگان مراکز تحلیلی انگلستان در خصوص چشم انداز روابط دو کشور و همچنین دستور کار بین المللی و منطقه ای بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

قاضی خان در بخش از این دیدارها بر اهمیت تقویت مشارکت بین آستانه و لندن و پتانسیل جدی موجود برای ایجاد همکاری در حوزه تجارت و سرمایه گذرای اشار کرد و همچنین نهاد دیپلماتیک، نمایندگان پارلمان و محافل کارشناسان انگلستان را در مورد روند اجرای اصلاح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی همکاری های قزاقستان و انگلیس در «لندن»

بررسی همکاری های قزاقستان و انگلیس در «لندن»