مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 بهمن 1401 ساعت 16:252023-02-03ورزشي

سومین برد پیاپی هندبالیست های لارستانی؛ لاری ها نماینده ملایر را شکست دادند


در ادامه رقابت های لیگ برتر هندبال بانوان کشور تیم شهید چمران لارستان در یک دیدار خانگی توانست با ارائه یک بازی هدفمند و قدرتمندانه با نتیجه 29 بر 21 نماینده شهر ملایر در این مسابقات را شکست دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لارستان، هفته ششم از هجدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان کشور امروز جمعه 14 بهمن ماه 1401 با انجام 4 بازی در شهرهای مختلف برگزار شد.

در بازی های این هفته تیم شهید شاملی کازرون توانست با نتیجه خفیف 26 بر 25 تیم شیشه قزوین را با شکست بدرقه کند.

در دیگر بازی این هفته سنگ آهن بافق با حساب 37 بر 23 در یک رقابت یک طرفه تیم فولاد هرمزگان را شکست داد تا همچنان با تفاضل گل بهتر صدرنشین باقی بماند.

تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان نیز توانست در یک بازی خانگی با نتیجه 36 بر 23 شهرداری ماهان کرمان برتری یافت تا همچنان تعقیب کننده تیم های بالای جدول باشد.

همچنین تیم شهید چمران لارستان که چند هفته ای است روند روبه رشد داشته، توانست با حساب 29 بر 21 بر تیم غدیر ملایر غلبه کند تا بتواند با ادامه این رویه، چشم امیدی به بازی های هفته های آتی داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، تا پایان هفته ششم تیم های سنگ آهن بافق و شهید شاملی کازرون با 10 امتیاز، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با 8 امتیاز ، شیشه قزوین و شهید چمران لارستان با 6 امتیاز، فولاد هرمزگان 4 ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین برد پیاپی هندبالیست های لارستانی؛ لاری ها نماینده ملایر را شکست دادند

سومین برد پیاپی هندبالیست های لارستانی؛ لاری ها نماینده ملایر را شکست دادند