مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 بهمن 1401 ساعت 17:102023-02-03سياسي

دستگاه های شهرستان از مسؤولان استانی مطالبه داشته باشند


مسؤولان دستگاه های شهرستانی باید با شجاعت بیشتری از مسؤولان استان مطالبه گری کرده و درخواست کمک و تجهیزات و ماشین آلات کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چادگان حجت الاسلام سیدمحمود بنی جمالی امام جمعه شهرستان چادگان با سنت حسنه خواندن نام گذاری میلاد حضرت علی (ع) به عنوان روز پدر و تبریک این عید، اظهار داشت: بعد از انقلاب اسلامی تحولی در نام گذاری ها انجام شد زیرا قبل از انقلاب نام گذاری ها بر اساس سلیقه شخصی شاه ها انجام می شد، انتخاب روز پدر و مادر و مناسبت های دیگر مایه قدرشناسی از زحمات پدر و مادرها و استحکام بنیان خانواده است.

وی افزود: انتظار داریم هیأت ها این مناسبت ها را جدی بگیرند و به میدان بیایند و با برگزاری جشن ها و مراسمات مختلف در سطح شهر دین خود را به اهل بیت (ع) ادا کنند.

بنی جمالی به بارش رحمت الهی در نقاط مختلف کشور اشاره کرد و با شادی آور خواندن این بارش ها برای همه اقشار از جمله کشاورزان، گفت: دستگاه ها و ادارات خدمت رسان طی این چند روز به صورت 24 ساعت در حال خدمات رسانی بودند و ادارات به صورت جهادی و انقلابی در آن چه که در توان شان بود سنگ تمام گذاشتند.

امام جمعه چادگان افزود: 500 کیلومتر جاده در شهرستان چادگان با بیست ماشین آلات اداره راهداری که 70 درصد آن ها فرسوده و تعمیراتی هستند، در حال برف روبی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های شهرستان از مسؤولان استانی مطالبه داشته باشند

دستگاه های شهرستان از مسؤولان استانی مطالبه داشته باشند