مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 بهمن 1401 ساعت 17:552023-02-03اجتماعي

سرمای شبانه و صبحگاهی در همدان ماندگار است


تا چند روز آینده سرمای شبانه و صبحگاهی در استان ماندگار خواهد بود و دمای روزانه به طور نسبی افزایشی خواهد بود.

- همدان- مدیرکل هواشناسی همدان گفت: تا چند روز آینده سرمای شبانه و صبحگاهی در استان ماندگار خواهد بود و دمای روزانه به طور نسبی افزایشی خواهد بود.

حسین عابد در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: از امروز تا صبح دوشنبه آسمان استان قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد پیش بینی می شود و بارش چندانی را در سطح استان نخواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه تا چند روز آینده سرمای شبانه و صبحگاهی در استان ماندگار خواهد بود؛ افزود: دمای روزانه به طور نسبی افزایشی خواهد بود و طی شبانه روز گذشته نوسانات دما در استان همدان در گرم ترین ساعات 6 درجه بالای صفر و در سردترین ساعات 5 درجه زیر صفر است.

مدیرکل هواشناسی استان همدان گفت: با توجه به سردی هوا و وجود برف در ارتفاعات استان و ورزش باد، احتمال کولاک برف و کاهش دید در جاده های کوهستانی و گردنه های استان دور از انتظار نیست.

عابد با بیان اینکه صبح امروز، گل تپه با 11 درجه زیر صفر سردترین شهر و اسدآباد و نهاوند با 7 درجه بالای صفر گرم ترین نقاط استان ثبت شده است، اضافه کرد: فعالیت سامانه بارشی ضعیف طی ساعاتی از بعدازظهر پنج شنبه 13 بهمن و اوایل دیشب بارش برف را در نیمه غربی شاهد بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمای شبانه و صبحگاهی در همدان ماندگار است

سرمای شبانه و صبحگاهی در همدان ماندگار است