مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 بهمن 1401 ساعت 18:402023-02-03سياسي

تاسیس مرکز پایش غربالگری و درمان سرطان سینه در همدان


رییس جهاددانشگاهی واحد همدان با اشاره به راه اندازی سلامتکده طب سنتی ایرانی جهاددانشگاهی، از آماده سازی زیرساخت های لازم برای تاسیس مرکز پایش غربالگری و درمان سرطان سینه در استان خبر داد.

- ایسنا/همدان رییس جهاددانشگاهی واحد همدان با اشاره به راه اندازی سلامتکده طب سنتی ایرانی جهاددانشگاهی، از آماده سازی زیرساخت های لازم برای تاسیس مرکز پایش غربالگری و درمان سرطان سینه در استان خبر داد.

علی کلانترنیا در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: ماموریت و رسالت این نهاد در حوزه پژوهش و فناوری کمک به پیشرفت کشور و نیل به خوداتکایی ملی در حوزه های منتخب و استراتژیک علم و فناوری از طریق توسعه دانش و تحقیقات کاربردی، ایجاد، توسعه و انتقال فناوری های منتخب در حوزه های مهم و استراتژیک کشور و توسعه تجاری سازی فناوری های آماده بهره برداری است.

وی با بیان اینکه در حال آماده سازی زیرساخت های لازم برای تاسیس مرکز پایش غربالگری و درمان سرطان سینه در استان هستیم، افزود: موافقت اصولی تاسیس در آذرماه امسال دریافت شد و قرار است این مرکز در فضایی به مساحت 750 مترمربع و در سه مرحله تشخیص، درمان و بازتوانی به مردم استان همدان خدمت رسانی کند.

وی اضافه کرد: این مرکز با در اختیار داشتن تمام زیرساخت های مورد نیاز اعم از بخش های سونوگرافی، بیوپسی، پاتول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاسیس مرکز پایش غربالگری و درمان سرطان سینه در همدان

تاسیس مرکز پایش غربالگری و درمان سرطان سینه در همدان