مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 بهمن 1401 ساعت 18:452023-02-03سياسي

در زمان اغتشاشات وقفه ای در کار دولت ایجاد نشد


در زمان اغتشاشات اخیر پروژه های بزرگی به ثمر رسید و در کار دولت وقفه ای ایجاد نشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سیدمحمد حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور پیش از ظهر امروز در همایش تجلیل از پیشگامان انقلاب اسلامی استان اصفهان اظهار داشت: اینکه پیشگامان انقلاب اسلامی پس از گذشت نیم قرن همچنان در مسیر ولایت، امامت و ولایت فقیه ثابت قدم هستند و در دوران مختلف هزینه های آن را پرداخت کردند، نکته ای ارزشمند است هرچند شاهد برخی ریزش ها نیز بودیم.

وی با تأکید بر اینکه هر شخصی که در مسیر حق قرار دارد سختی های آن را نیز تحمل می کند، افزود: در اغتشاشات اخیر شاهد برخی ناسزاها بودیم البته در قرآن نیز بارها بیان شده که انبیا هم با چنین رفتارهایی مواجه بودند و افرادی که رهرو این بزرگان هستند باید این سختی ها را نیز تحمل کنند.

حسینی افزود: جوانان و نوجوانانی که در فضای استبداد پیش از انقلاب حضور نداشتد، رقم خوردن تحولی بنیادین را درک نکردند، هر چند در حال حاضر کاستی ها و ضعف هایی وجود دارد و تا رسیدن به جامعه مطلوب فاصله وجود دارد اما از سمتی دشمنی های فراوانی با انقلاب ما وجود دارد.

جهاد تبیین از سمت پیشگامان انقلاب اسلامی امری ضروری است معاون پارلمانی رییس جمهور با اشاره به شرایط موجود کشور در پیش از انقلاب اسلامی عنوان کرد: جهاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در زمان اغتشاشات وقفه ای در کار دولت ایجاد نشد

در زمان اغتشاشات وقفه ای در کار دولت ایجاد نشد