مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 بهمن 1401 ساعت 19:552023-02-03اقتصادي

تحریم فرآورده های نفتی روسیه بازار انرژی را بی ثبات تر می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو  به نقل از رویترز، کرملین امروز اعلام کرد، تحریم های اتحادیه اروپا بر محصولات نفتی پالایش شده روسیه که از روز یک شنبه اجرایی خواهد شد، - کرملین امروز اعلام کرد تحریم های اتحادیه اروپا بر فرآورده های نفتی روسیه که از روز یکشنبه اجرایی خواهد شد، توازن بازار های انرژی را بیش از پیش بر هم خواهد زد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو  به نقل از رویترز، کرملین امروز اعلام کرد، تحریم های اتحادیه اروپا بر محصولات نفتی پالایش شده روسیه که از روز یک شنبه اجرایی خواهد شد، توازن بازار های انرژی را بیش از پیش بر هم خواهد زد.

این ممنوعیت که جدیدترین مرحله از برنامه بروکسل برای قطع کردن عرضه انرژی روسیه به 27 عضو اتحادیه اروپا و کاهش درامد های نفتی این کشور است.

این ممنوعیت آخرین مرحله از برنامه بروکسل برای قطع اکثریت قریب به اتفاق عرضه انرژی روسیه به بلوک 27 عضوی و کاهش میلیارد ها دلاری است که مسکو در سطح جهان از فروش هیدروکربن خود به دست می آورد.

دیمیتری پسکوف، سخنگوی کاخ کرملین در پاسخ به سوالی در مورد تاثیرات این اقدام گفت: طبیعتا، این اقدام به عدم توزان بیشتر در بازار های انرژی منجر خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحریم فرآورده های نفتی روسیه بازار انرژی را بی ثبات تر می کند

تحریم فرآورده های نفتی روسیه بازار انرژی را بی ثبات تر می کند