مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 بهمن 1401 ساعت 21:002023-02-03ورزشي

اختتامیه مسابقات ملی مهارت در کرج برگزار شد


معاون سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور گفت: طی 16 ماه گذشته، 110 مسابقه مهارتی آزاد و دو مسابقه ملی با شرکت 32 هزار هنرجو در سراسر کشور برگزار شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی حسین شهریور در مراسم اختتامیه اولین مسابقات ملی مهارت کارگران کشور که روز جمعه 14 بهمن در مرکز تربیت مربی کرج برگزار شد، اظهار کرد: در این دوره از مسابقات 206 کارگر از54 بنگاه اقتصادی و تولیدی کشور در 10 رشته مهارتی نام نویسی کردند که 110 نفر آنان به مرحله نهایی این رقابت ها راه یافتند.

وی بیان کرد: مرحله نهایی این رقابت ها طی سه روز گذشته در کرج برگزار شد که 30 نفر از شرکت کنندگان در رشته های تراشکاری یونیورسال، فرزکاری یونیورسال، تراشکاری CNC و فرزکاریCNC در گروه ماشین کاری صنعتی، جوشکاری SMAW، جوشکاری با گاز محافظ co2 و جوشکاری با گاز محافظ آرگون در گروه جوشکاری و طراحی قطعات صنعتی به کمک نرم افزار SOLIDWORKS، طراحی قطعات صنعتی به کمک نرم افزار CATIA و برنامه نویسی PLC.

عناوین اول تا سوم هر رشته را کسب کردند.

شهریور گفت: طی 16 ماه گذشته، 110 مسابقه مهارتی آزاد و دو مسابقه ملی با شرکت 32 هزار هنرجو در سراسر کشور برگزار شده است.

معاون سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور افزود: امسال برای نخستین بار طی 47 سال گذشته، نخستین مدال جهانی مهارت توسط یکی از مهارت آموزان کشور برای ایران اسلامی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختتامیه مسابقات ملی مهارت در کرج برگزار شد

اختتامیه مسابقات ملی مهارت در کرج برگزار شد