مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 بهمن 1401 ساعت 21:252023-02-03فرهنگي

از روایت عاشقانه «اتاقک گلی» تا مادرانه «سرهنگ ثریا»


در زمان برگزاری مهم ترین جشنواره سینمایی کشور دو فیلم مهم این جشنواره را بررسی می کنیم.

- خبرگزاری فارس-گروه سینما: باگذشت چهل دوره از برپایی مهم ترین رویداد سینمایی کشور آنچه مشخص است اینکه این جشنواره فارغ از هماورد سینمایی کشور به نوعی برآیند و ریل گذاری سینمای انقلاب اسلامی در یک سال پیش رو است.

از همین جهت است که این رویداد برای همه هنرمندان و علاقه مندان به خصوص مدیران فرهنگی و هنری کشور همواره مورد تأکید و توجه بوده است، اما طی سالیان گذشته این رویداد در برخی از ادوار نه تنها همسو با منویات و دکترین کشور در حوزه فرهنگ و هنر گام برنداشته که بعضاً شاهد تقابل و ضدیت آن نیز بودیم.

اما از طرفی این جشنواره در برخی موارد نیز موفق و حتی پرفروغ نیز ظاهرشده است اما در دوره چهل و یکم و در روزهای نخست آنچه مشخص است اینکه امسال جشنواره بین المللی فیلم فجر همسو با نیازها و ریل گذاری کشور در حوزه فرهنگ چندان چندته و دستش خالی نیست و در کنار آثار اجتماعی و حتی دفاع مقدس در حوزه های متناسب با روز نیز حضوری فعال و حتی امیدوارکننده دارد.

دو فیلم اتاقک گلی به کارگردانی محمد عسگری و سرهنگ ثریا به کارگردانی لیلی عاج آثاری هستند که در جشنواره چهل و یکم با رویکرد تبیین جنایات و خباثت های گروهک مجاهدین خلق که در این روزها نیز از هرگونه فعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از روایت عاشقانه «اتاقک گلی» تا مادرانه «سرهنگ ثریا»

از روایت عاشقانه «اتاقک گلی» تا مادرانه «سرهنگ ثریا»