مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 بهمن 1401 ساعت 22:002023-02-03سياسي

کلنگ زنی پروژه هزار و 500 واحدی جهش مسکن در دهاقان


به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، پروژه جهش مسکن این شهرستان با ظرفیت هزار و 500 واحد کلنگ زنی خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دهاقان، علی جمشیدیان فرماندار شهرستان دهاقان ظهر پنجشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان، ضمن تبریک فرارسیدن میلاد امیرالمؤمنین (ع) و ایام الله دهه فجر اظهار داشت: در شهرستان دهاقان، به مناسبت چهل و چهارمین فجر انقلاب اسلامی 158 عنوان برنامه برگزار خواهد شد.

  وی با بیان این که برنامه های دهه فجر باید همراه با نشاط باشد، افزود: برنامه هایی که تدوین شده است، با رویکرد شادی و نشاط برنامه ریزی شده و در سطح شهرستان 14 جشن انقلاب به صورت عمومی برگزار خواهد شد.

جمشیدیان با اشاره به تقارن دهه فجر امسال با ایام البیض و مراسم اعتکاف بیان کرد: در مراسم اعتکاف امسال شاهد حضور 313 دانش آموز از مقطع متوسطه اول و دوم خواهیم بود.

  فرماندار شهرستان دهاقان با تأکید بر لزوم بیان دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی برای مردم گفت: نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در شهرستان برگزار خواهد شد، همچنین نمایشگاهی نیز در راستای تسهیل گری در امر ازدواج خواهیم داشت.

  وی در ادامه تصریح کرد: تقویت روحیه امید در مردم ضروری است، از اصحاب رسانه انتظار می رود با استفاده از ظرفیت های موجود اتفاقات خوب را ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ زنی پروژه هزار و 500 واحدی جهش مسکن در دهاقان

کلنگ زنی پروژه هزار و 500 واحدی جهش مسکن در دهاقان