مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 بهمن 1401 ساعت 22:052023-02-03اقتصادي

بهره برداری از 210 پروژه بهزیستی مازندران در دهه فجر


مدیرکل بهزیستی مازندران با اشاره به اینکه تاکنون از 4103 تعهد اشتغال اداره کل بهزیستی استان 4350 تعهد اشتغال در پورتال بهزیستی ثبت شده است، گفت: - این آمار بیانگر عملی شدن 110 درصد از تعهدات اشتغال بهزیستی است و در ایام دهه فجر 210 پروژه اداره کل بهزیستی مازندران مورد بهره برداری قرار می گیرد.

فریبا بریمانی در حاشیه آیین افتتاح و بهره برداری از 138 واحد مسکن معلولان استان مازندران که در روستای شب کلا کلیجانرستاق ساری برگزار شد در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: توانمندسازی افراد دارای معلولیت شامل توانمندسازی جسمی، روانی، اجتماعی و اقتصادی است.

وی افزود: افراد دارای معلولیت با طی کردن این مراحل از چتر حمایتی سازمان بهزیستی برخوردار می شوند که به همین منظور در بخش مسکن سازمان بهزیستی یک تفاهم پنج گانه با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، بنیاد مستضعفین، سازمان زمین ملی مسکن و انجمن خیران مسکن ساز دارد که با شناسایی افراد دارای معلولیت توسط بهزیستی سرپناه لازم برای این جامعه هدف ساخته می شود .

مدیرکل بهزیستی مازندران تصریح کرد: افراد دارای معلولیت و زیر پوشش سازمان بهزیستی برای یک بار از معافیت انشعاب آب، برق، گاز و صدور پروانه ساختمانی برخوردار می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 210 پروژه بهزیستی مازندران در دهه فجر

بهره برداری از 210 پروژه بهزیستی مازندران در دهه فجر