مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 بهمن 1401 ساعت 22:302023-02-03اقتصادي

گلوگاه فساد در شهرداری رفسنجان را خشکاندیم/ بی اعتنایی به حاشیه سازی ها


بین سال های 1398 تا 1400 تعداد 13 هزار و 300 قصب زمین در شهرداری تفکیک شده که از این راه تنها 70 میلیارد تومان با مدت سه ساله پول اخذ شده که این کار توسط عده محدودی از افراد انجام شده است.

- ایسنا/کرمان شهردار رفسنجان گفت: بین سال های 1398 تا 1400 تعداد 13 هزار و 300 قصب زمین در شهرداری تفکیک شده که از این راه تنها 70 میلیارد تومان با مدت سه ساله پول اخذ شده که این کار توسط عده محدودی از افراد انجام شده است.

اگر به مردم رسیده بود دغدغه نبود.

اکنون قاطعانه عرض می کنم که تا حدود بسیار زیادی بساط این موضوعات در شهرداری برچیده شده و در شهرداری چیزی به عنوان زمین فروشی قانونی که توسط کارشناسان رسمی دادگستری قیمت بخورد و بر مبنای آن کسی دخیل نباشد، وجود ندارد.

مهندس مجید کهنوجی در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور 1700 نفر پرسنل در شهرداری رفسنجان، اظهار کرد: اگر فساد در مجموعه شهرداری باشد قطعاً به تعداد انگشتان دست هم نمی رسد.

با اینکه در این دوره نسبت به سال قبل حقوق پرسنل را دو برابر کردیم اما باز هم نیروهای زحمتکش شهرداری نسبت به سایر دستگاه ها حقوق کمتری دارند.

وی تفکیک زمین را یکی از درآمدهای شهرداری عنوان کرد و افزود: نباید کاربری تفکیک زمین، باغ باشد یا سرانه های دیگری از شهر باشد و شهرداری دل به خواه تفکیک کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلوگاه فساد در شهرداری رفسنجان را خشکاندیم/ بی اعتنایی به حاشیه سازی ها

گلوگاه فساد در شهرداری رفسنجان را خشکاندیم/ بی اعتنایی به حاشیه سازی ها