مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 بهمن 1401 ساعت 22:452023-02-03اقتصادي

کلنگ زنی و افتتاح 135 پروژه گازی طی دهه فجر در خراسان شمالی


مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان شمالی از بهره برداری از 25 پروژه و کلنگ زنی 103 پروژه گازرسانی در استان خراسان شمالی همزمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب خبر داد.

- سید محمود هاشمی، مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان شمالی در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: 25 پروژه شامل 10 پروژه گازرسانی در بخش های روستایی، شهرک های روستایی و پروژه های جهش مسکن با بهره مندی 122 خانوار، 15 واحد صنعتی و تولیدی، دانشگاه و پارک تفریحی با اعتبار 18 میلیارد تومان در دهه مبارک کلنگ زنی می شود.

وی گفت: در ایام دهه مبارک فجر،  5 شهرک روستایی شامل شهرک های روستایی کرپشلی، کلاته بهار، کرکولی، علی آباد و شهرک مرزبانی راز با 180 خانوار از نعمت گاز بهره مند می شوند.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان شمالی همچنین از گازرسانی به 5 روستا شامل برج ذوالفقار، کلاته جعفری، کلاته قاجار، کلاته معینی و کلاته شهریاری با 72 خانوار از نعمت گاز خبر داد.

  وی به گازرسانی به 4 مورد گلخانه و 3 مورد مرغداری به عنوان بخشی از 15 پروژه  قابل افتتاح در بخش صنعت اشاره کرد و گفت: برای گازرسانی به این تعداد واحد صنعتی، تولیدی و خدماتی به میزان  7 میلیارد تومان هزینه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ زنی و افتتاح 135 پروژه گازی طی دهه فجر در خراسان شمالی

کلنگ زنی و افتتاح 135 پروژه گازی طی دهه فجر در خراسان شمالی