مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 بهمن 1401 ساعت 00:352023-02-03سياسي

برگزاری سومین روز از جشنواره مردمی نشاط انقلابی در بوستان شهید زین الدین قم


همزمان با شب میلاد با سعادت مولی الموحدین امیرالمومنین علی علیه السلام، سومین روز از جشنواره مردمی نشاط انقلابی با حضور مردم انقلابی قم، - برگزاری سومین روز از جشنواره مردمی "نشاط انقلابی" در بوستان شهید زین الدین قم ایسنا/قم همزمان با شب میلاد با سعادت مولی الموحدین امیرالمومنین علی علیه السلام، سومین روز از جشنواره مردمی "نشاط انقلابی" با حضور مردم انقلابی قم، در بوستان طبقاتی شهید زین الدین، برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر ربانی، نماینده سابق جامعه المصطفی در برزیل، در این مراسم که جمعه عصر برگزار شد، با توصیه به استفاده ی حداکثری از ماه پرفیض رجب، روزه را از بهترین عبادات سفارش شده در این ماه برشمرد و گفت: خداوند در این ماه، حسنات را می افزاید و گناهان را از توبه کننده می بخشد؛ پس باید طوری عمل کنیم که جزء رجبیون باشیم.

وی با اشاره به ایام الله دهه مبارکه فجر و حضور تاثیرگذار مردم ایران در صحنه های مختلف نظام افزود: پیروزی انقلاب اسلامی ما، مرهون آموزه های دینی اسلام، رهبری های مدبّرانه امام راحل و حضور یکپارچه ی مردم متدین بود.

نماینده سابق جامعه المصطفی در برزیل با اشاره به روایت رَجَبٌ شَهرٌ عَظیمٌ، یُضاعِفُ اللّهُ فیهِ الحَسَناتِ و یَمحو فیهِ السَّیِّئاتِ رجب را ماه خدا برشمرد و گفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری سومین روز از جشنواره مردمی نشاط انقلابی در بوستان شهید زین الدین قم

برگزاری سومین روز از جشنواره مردمی نشاط انقلابی در بوستان شهید زین الدین قم