مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 بهمن 1401 ساعت 09:152023-02-04سياسي

استقلال سیاسی مهم ترین رهاورد انقلاب اسلامی است


مهم ترین دستاورد خارجی انقلاب اسلامی را می توان در حوزه استقلال خواهی و استمرار این استقلال و ایجاد یک الگوی استقلال طلبی در دنیا معرفی کنیم.

- سیدرضا صدرالحسینی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، استقلال سیاسی را یکی از مهم ترین رهاورد مهم انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: مهم ترین دستاورد خارجی انقلاب اسلامی را می توان در حوزه استقلال خواهی و استمرار این استقلال و ایجاد یک الگوی استقلال طلبی در دنیا معرفی کنیم.

وی ادامه داد: با عنایت به دوقطبی بودن جهان قبل از انقلاب اسلامی، جمهوری اسلامی ایران با شعار نه شرقی و نه غربی و با تکیه بر مردم کشور توانست انقلاب اسلامی را به پیروزی برساند.

کارشناس سیاست خارجی گفت: رهبر کبیر انقلاب اسلامی با سه شعار اصلی استقلال، آزادگی و جمهوری اسلامی همه معادلات موجود در آخر قرن بیستم را به هم زدند و طرحی نو درانداختند درواقع حضرت امام (ره) بدون اتکا به شرق مقابل غرب ایستادند و لیبرال دموکراسی را در انقلاب اسلامی به چالش جدی کشاندند که پس از گذشت 44 سال همچنان این تفکر به دنبال براندازی جمهوری اسلامی ایران است.

صدرالحسینی گفت: درواقع انقلاب اسلامی توانسته است در طول 44 سال گذشته ضمن مبارزه جدی با براندازان خود که در اتاق کنترل و فرماندهی لیبرالیسم قرار دارند، قوی تر شود و همه کسانی را که با یک منطق دق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقلال سیاسی مهم ترین رهاورد انقلاب اسلامی است

استقلال سیاسی مهم ترین رهاورد انقلاب اسلامی است