مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 بهمن 1401 ساعت 09:252023-02-04سياسي

خراسان جنوبی بیشترین توجه را در حوزه ایثار و شهادت دارد


بیرجند_ رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: خراسان جنوبی یکی از استان های است که در عرصه های مختلف بیشترین توجه در حوزه ایثار و شهادت و کمترین مشکلات را در خانواده بزرگ ایثارگری دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی شب گذشته در پایان سفر دو روزه خود به استان خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خراسان جنوبی یکی از استان های است که در عرصه های مختلف به طور کلی بیشترین توجه را در حوزه ایثار و شهادت و کمترین مشکلات را در خانواده بزرگ ایثارگری در آن می بینیم.

به گفته وی در این سفر ابعاد مختلف فرهنگی و حوزه های مرتبط با اشتغال، مسکن و درمان ایثارگران خراسان جنوبی مرور شد و قرار همکاری های گذاشته شد.

وی افزود: از ساخت پروژه احداث مرکز رفاهی_ تفریحی برای خانواده های ایثارگر تا مسکن، اشتغال و ساماندهی گلزار شهدا تصمیم گیری های خوبی گرفته شد.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور تصریح کرد: بخشی از این کارها را مقرر شد که ما انجام دهیم و بخشی دیگر را دوستان ما کمک خواهند کرد تا بتوانیم به اهداف مورد نظر برسیم.

قاضی زاده هاشمی عنوان داشت: انجام اقدامات متنوعی را که برای همه آنها برنامه داریم، در دستور کار قرار داده ایم اما به صورت کار ویژه سه نقطه مفصلی داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خراسان جنوبی بیشترین توجه را در حوزه ایثار و شهادت دارد

خراسان جنوبی بیشترین توجه را در حوزه ایثار و شهادت دارد