مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 بهمن 1401 ساعت 09:352023-02-04سياسي

میشه برگردی؟ روایت دلتنگی دو خانواده شهید مدافع امنیت در روز پدر


سخته که سر به سمت در بچرخونی تا پدر کلید بندازه و بیاد داخل اما.

، سخته نمره بیست بگیری و بابا نداشته باشی تا ذوقت رو بخره، سخته چشم وا کنی و بی پدر باشی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لارستان، چندماهی است که دل امیرعلی هفت ساله برای پدرش یک ذره شده و هرچه سعی می کند این دلتنگی ها را از نگاه دیگران پنهان کند، نمی تواند.

گاهی که دلش حسابی برای بابا تنگ می شود در خانه سر می چرخاند  اما با هیچ چیزی آرام نمی گیرد، یادش به روزهایی می افتد که درب خانه باز می شد، پدر از راه می آمد و حس گرمابخش وجود پدر دلش را آرام می کرد، اما حالا چه؟ هادی دو ساله هم با قدم های کوچکش، در خانه راه می رود و با آن زبان شیرین کودکی می گوید بابا، او هم دلتنگ می شود اما فقط  عکس پدر را می ببیند به سمتش می رود و آن را غرق بوسه می کند.

نورالدین کوچک هم که دو ماه بعد از پدر به دنیا آمد، هرگز گرمای آغوش پدر و صدای زیبای او را ندیده و نه شنیده است، از همان کودکی دنیایش با بی پدری رقم خورد و وارثِ نام زیبای پدر شد.

میشه برگردی؟ امروز روز پدر است، روز پدر برای خیلی ها روز قشنگ و مهمی است، روزی که با ذوق و شوق برای پدرانشان هدیه ای تهیه می کنند و در سالروز ولادت امیرالمومنین علی (ع) به پدرهایشان تقدیم می کنند تا از  محبت ها و زحمت های تکیه گاه و قهرمان های زندگیشان تشکر کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میشه برگردی؟ روایت دلتنگی دو خانواده شهید مدافع امنیت در روز پدر

میشه برگردی؟ روایت دلتنگی دو خانواده شهید مدافع امنیت در روز پدر