مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 بهمن 1401 ساعت 09:552023-02-04سياسي

پلتفرم های خارجی قانونمند می شوند


رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت:قانون مدیریت پلتفرم های خارجی فضای مجازی در حال تدوین است و این اقدام در بسیاری از کشورها از جمله آمریکا صورت گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام و المسلمین مرتضی آقا تهرانی شامگاه جمعه در سومین شب از جشن های انقلاب اسلامی که از سوی مجمع هم افزایی جوانان انقلابی در مسجد امام حسین (ع) خیابان توحید برگزار شد در سخنانی اظهار داشت: انقلاب اسلامی توانست با رهبری امام راحل و همراهی مردم حکومت را رژیم طاغوت بگیرد.

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس عنوان داشت: اگرچه ما توانستیم حکومت را از طاغوت پس بگیریم، اما یک دهه است که فضای مجازی کشور را به طاغوت سپرده ایم.

آقاتهرانی با اشاره به رهاشدگی فضای مجازی گفت: مدیریت پلتفرم های فضای مجازی خارجی در دست اقدام است و این اقدام در بسیاری از کشورها از جمله آمریکا صورت گرفته و آنان 270 بند قانونی برای این نوشته اند.

وی گفت: متأسفانه برخی ها اینگونه وانمود می کنند که مدیریت این شبکه ها جلوگیری از آزادی است در حالی که اینگونه نیست و این قانون در حال آماده سازی و گذراندن مراحل نهایی خود است.

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در موضوع حجاب و عفاف 32 دستگاه در دولت مسئول هستند که باید عملکرد خود را به مجلس شورای اسلامی ارائه دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلتفرم های خارجی قانونمند می شوند

پلتفرم های خارجی قانونمند می شوند