مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 بهمن 1401 ساعت 10:002023-02-04اقتصادي

424 مسکن روستایی در میامی احداث شد


فرماندار میامی با بیان اینکه در این شهرستان 424 مسکن روستایی احداث شد، گفت: 13 میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض برای ساخت این خانه ها پرداخت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا آشوری صبح شنبه در مراسم افتتاح همزمان پروژه های دهه فجر شهرستان میامی به میزبانی فرمانداری ضمن بیان اینکه زمین مورد نیاز برای مسکن ملی مردم در این شهرستان تأمین شده است، بیان کرد: 137 متقاضی مسکن ملی در این شهرستان ثبت نام خود را کامل کردند.

وی با بیان اینکه در میامی همچنین 424 مسکن روستایی با 13 میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض احداث شده است، افزود: رشد 60 درصدی خرید گندم و پرداخت تمام مطالبات در میامی از دیگر اقداماتی است که دولت در سال جاری در دستور کار قرار داده است.

تعهد اشتغال میامی فرماندار میامی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری 140 درصد از تعهد اشتغال در شهرستان محقق شده است، گفت: در دهه فجر سال جاری 109 پروژه با 130 میلیارد تومان اعتبار در شهرستان میامی به بهره برداری خواهد رسید.

آشوری با بیان اینکه امروز به صورت متمرکز شاهد افتتاح طرح های عمرانی و اقتصادی شهرستان میامی با حضور مسئولان استانی هستیم، گفت: 103 پروژه عمرانی با 82 میلیارد تومان در این شهرستان به بهره برداری خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

424 مسکن روستایی در میامی احداث شد

424 مسکن روستایی در میامی احداث شد