مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 بهمن 1401 ساعت 10:202023-02-04سياسي

مهم ترین کارهای خود را با کمترین زحمت انجام دهید


در زندگی جزرومد و فرازونشیب های فراوانی وجود دارد، گاهی باید سخت تلاش کرد و گاهی باید استراحت و تجدید قوا نمود؛ اما امروزه، بسیاری از ما، مستمر و دائم، - خود را تحت فشار می گذاریم و سخت تر و سخت تر کار می کنیم، گویی که هیچ ریتم و سیکلی وجود ندارد و فقط تلاش و سخت کوشی جان فرسا وجود دارد.

آیا احساس می کنید در آستانه فرسودگی شغلی قرار دارید یا دلتان می خواهد تاثیرگذاری و مشارکت بیشتری داشته باشید اما انرژی لازم را ندارید؟ اگر هرچقدر بیشتر و سریع تر می دوید، از اهدافتان دورتر می شوید و همه چیز سخت تر از آنی است که به نظرتان می رسد، در این صورت باید به دنبال راه حلی تاثیرگذار برای رفع این مشکلات باشید تا بتوانید یک دگرگونی عظیم در زندگیتان به وجود آورید؛ پس مطالعه کتاب مسیر بی دردسر را از دست ندهید چرا که به شما برای رسیدن به اهدافتان در زندگی کمک شایانی خواهد کرد.

گرگ مک کیون، نویسنده پرفروش کتاب های موفقیت در کتاب مسیر بی دردسر، روشی به شما می آموزد تا بتوانید مهم ترین کارهایتان را با صرف کمترین وقت و زحمت انجام دهید؛ روشی که به کمک آن بارگران هستی سبک تر می شود و آسوده تر می توانید در مسیر رسیدن به اهدافتان در زندگی گام بردارید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهم ترین کارهای خود را با کمترین زحمت انجام دهید

مهم ترین کارهای خود را با کمترین زحمت انجام دهید