مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 بهمن 1401 ساعت 11:002023-02-04سياسي

تقویت بالگردهای اورژانس هوایی در شرایط تحریم ها


رییس هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران، از شرکت هلیکوپتری آوا سلامت بازدید کرد و از نزدیک در جریان فعالیت اورژانس هوایی قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید حسین صفوی، در حاشیه بازدید از شرکت هلیکوپتری آوا سلامت، اظهار داشت: در حال حاضر شاهد موفقیت، همت و تلاش های روزافزون در شرکت هلیکوپتری آواسلامت هستیم و باعث افتخار است که با وجود مشکلات ناشی از تحریم ها، تلاش ها جهت تقویت بالگردهای اورژانس هوایی به نتیجه رسیده است.

وی با بیان اینکه برنامه ریزی های مدونی صورت گرفته تا در مدت زمان کوتاهی شاهد پیشرفت شرکت هلیکوپتری باشیم، افزود: تمام اقدامات و برنامه های اجرایی که در این راستا اجرا شده مستند خواهند شد تا روش ها و برنامه ها برای سایرین نیز مورد استفاده و بهره برداری قرار گیرد.

رییس هیأت امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران خاطرنشان کرد: به جز فعالیت هایی که امروز توسط مهندسان ایرانی در زمینه تعمیر و ساخت قطعات مورد نیاز هلیکوپترها شده در راستای خدمت رسانی به مصدومین و آسیب دیدگان اقدامات بسیار مهم و بزرگی که اثر بخش بوده اند نیز صورت گرفته است و سازمان اورژانس کشور هم تاکید به ادامه این فعالیت ها دارد، تا بتوانیم به صورت مطلوبی از این خدمات بهره برداری کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت بالگردهای اورژانس هوایی در شرایط تحریم ها

تقویت بالگردهای اورژانس هوایی در شرایط تحریم ها