مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 بهمن 1401 ساعت 11:152023-02-04فرهنگي

معرفی برندگان جشنواره رتردام 2023/ «مرزهای بی پایان» برنده شد


جشنواره بین المللی فیلم روتردام(IFFR) برندگانش را شناخت و یک جایزه اصلی خود را به فیلم «مرزهای بی پایان» عباس امینی اهدا کرد.

- جشنواره بین المللی فیلم روتردام(IFFR) برندگانش را شناخت و یک جایزه اصلی خود را به فیلم مرزهای بی پایان عباس امینی اهدا کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اسکرین دیلی، جشنواره بین المللی فیلم روتردام برندگان پنجاه دومین دوره خود را دیروز جمعه اعلام کرد.

در طی مراسم اهدای جوایز جشنواره برندگان را در بخش رقابتی ببر و صفحه بزرگ و نیز برندگان جوایز فیپرشی و نت پک و کی ان اف معرفی کرد.

در بخش اصلی رقابتی ببر که 16 فیلم شرکت داشتند هیات داوران 3 جایزه ببر به ارزش 40 هزار یورو و دو جایزه ویژه هیات داوران به ارزش هر یک 10 هزار یورو اهدا کردند.

جایزه ببر به فیلم شبح بوکوحرام ساخته سیریل راینگو فیلمی مشترک از کامرون / فرانسه اهدا شد و از آن به عنوان داستانی با نگاه صمیمانه و صادقانه فیلمساز از چشم بی گناهانی که شاهد حضور معلق خشونت هستند، یاد شد.

جایزه ویژه هیات داوران به مونل ساخته ویاکسا چاندراسکارام از سری لانکا اهدا شد واز آن به عنوان داستانی ساده و عالی درباره مرد جوانی که بین انقلاب و اقتدارگرایی گیر کرده، یاد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی برندگان جشنواره رتردام 2023/ «مرزهای بی پایان» برنده شد

معرفی برندگان جشنواره رتردام 2023/ «مرزهای بی پایان» برنده شد