مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 بهمن 1401 ساعت 11:202023-02-04سياسي

آقای حدادعادل این سازها گران است!/ داستان آن گروه شش نفره چه بود؟


شهید مجید حدادعادل از جمله افراد تاثیرگذار روزهای آغازین فعالیت رادیو پس از پیروزی انقلاب اسلامی بود که تلاش کرد به واسطه حضور هنرمندانی چون مرحوم راغب فعالیت های موسیقایی را انجام دهد.

- خبرگزاری مهر – گروه هنر: کتاب بانگ آزادی مشتمل بر خاطرات شفاهی احمد علی راغب از آهنگسازان و پیشکسوتان موسیقی انقلاب یکی از مهم ترین آثار مکتوب مرتبط با تاریخ تولید سرودها و ترانه های انقلابی است که در سال 1398 با تحقیق مهدی چیت ساز و مرتضی قاضی و تدوین محسن صفایی فرد توسط دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

این کتاب به واسطه گفتگوهای مبسوطی که محققان و تدوین کنندگان اثر با مرحوم احمدعلی راغب داشته اند، یکی از مهم ترین مراجع مورد وثوق مرتبط با تاریخ شفاهی موسیقی انقلاب اسلامی است که می تواند دربرگیرنده شناخت ابعاد جدیدی از فرهنگ و هنر مردمی انقلاب باشد.

چارچوبی که توجه به این قسمت از فعالیت های فرهنگی هنری هنرمندان و مردم در جریان انقلاب اسلامی به شدت مهم و ضروری است و می تواند روایت یکی از مسیرهای رو به پیشرفت فعالیت های فرهنگی در کشورمان را پیش روی مدیران و سیاستگزاران این عرصه قرار دهد.

فرآیندی هدفمند به واسطه حضور تمام اقشار جامعه که در آن دوران نهایت تلاش خود را به واسطه همدلی و همراهی که داشتند بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقای حدادعادل این سازها گران است!/ داستان آن گروه شش نفره چه بود؟

آقای حدادعادل این سازها گران است!/ داستان آن گروه شش نفره چه بود؟