مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 بهمن 1401 ساعت 11:452023-02-04اقتصادي

جشن 44 سالگی انقلاب در نقطه مرزی خداآفرین


شهرستان خداآفرین در نقطه صفر مرزی میزبان جشن چهل و چهار سالگی پیروزی انقلاب اسلامی به بهانه افتتاح چندین طرح عمرانی، راهسازی و آموزشی با حضور استاندار آذربایجان شرقی بود.

- اما وجه ممیزه سفر استاندار آذربایجان شرقی به شهرستان خداآفرین نه در افتتاح حدود 800 میلیارد تومان طرح، بلکه حضور وی در میان مردم، نشستن پای صحبت های آنان و قول حل مشکلاتشان بود.

خودروی عابدین خرم، در سفر به شهرستان خداآفرین به طور ناگهانی از جاده اصلی خارج شد و راه خود را به سمت روستای همنشین کج کرد.

وقتی خودرو در دل روستا مقابل منزلی توقف کرد، پیرمرد و پیرزن مهربان و میهمان نوازی به استقبال استاندار آمدند که مشخص شد پدر و مادر شهید میرزایی هستند که برای دفاع از دین و وطن از این دیار دلاورپرور برخاسته و برای پیوستن به رزمندگان هموطنش، راه خود را به جبهه های حق علیه باطل کشیده است.

استاندار آذربایجان شرقی در این دیدار پای صحبت های پدر شهید میرزایی نشست، از او درباره نحوه فعالیت مسئولان و رسیدگی شان به مشکلات مردم پرسید و پیرمرد مهربان با صمیمیت و سادگی تمام به سوال های او پاسخ گفت.

خرم بعد از خداحافظی از خانواده شهید میرزایی و قدردانی از میهمان نوازی آنان برای افتتاح طرح 14 ساله بر زمین مانده پمپاژ آب از رودخانه ارس، در روستای ابراهیم سمیع حاضر شد تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن 44 سالگی انقلاب در نقطه مرزی خداآفرین

جشن 44 سالگی انقلاب در نقطه مرزی خداآفرین