مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 بهمن 1401 ساعت 12:152023-02-04سياسي

جهاد تبیین در سیره امیرالمؤمنین(ع)


در دروان 25 سکوت حضرت امیر المؤمنین(ع) امام به دلیل محدودیت و شرایط سیاسی و اجتماعی آن دوران امکان صحبت با عموم مردم جامعه را نداشتند اما اوج جهاد تبیین و بیان آنچه که در دوران سکوت حضرت رخ داده را در دوران حکومت ایشان می بینیم.

- ایسنا/قم این کارشناس مسائل دینی ادامه داد: در دروان 25 سکوت حضرت امیر المؤمنین(ع) امام به دلیل محدودیت و شرایط سیاسی و اجتماعی آن دوران امکان صحبت با عموم مردم جامعه را نداشتند اما اوج جهاد تبیین و بیان آنچه که در دوران سکوت حضرت رخ داده را در دوران حکومت ایشان می بینیم.

حجت الاسلام و المسلمین جواد جعفری کارشناس مسائل دینی، در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: دوران پس از رحلت نبی گرامی اسلام از جمله دوران غبارآلود و فتنه انگیزی بود، از این جهت که کسانی که می خواستند مسیر خلافت را تغییر و آن را غصب کنند نیاز داشتند به اینکه مسائل را پیچیده کنند تا اکثریت جامعه متوجه نشوند چه اتفاقاتی در حال انجام است، بنابراین قرائت های مختلف و کارهایی عجیبی را انجام می دادند تا اذهان عامه مردم را پرت و مختل کنند لذا این نیاز وجود داشت که برای روشنگری این مسائل طی سخنرانی هایی مطالبی بیان شود.

این کارشناس مسائل دینی ادامه داد: در دروان 25 سکوت حضرت امیر المؤمنین(ع) امام به دلیل محدودیت و شرایط سیاسی و اجتماعی آن دوران امکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد تبیین در سیره امیرالمؤمنین(ع)

جهاد تبیین در سیره امیرالمؤمنین(ع)