مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 بهمن 1401 ساعت 12:152023-02-04اقتصادي

آغاز ساخت و افتتاح 35 پروژه به مناسبت دهه فجر در شهرستان زرقان


فرماندار زرقان از کلنگ زنی و بهره برداری از 35 پروژه با اعتبار 340 میلیارد تومان به مناسبت دهه فجر در این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/فارس فرماندار زرقان از کلنگ زنی و بهره برداری از 35 پروژه با اعتبار 340 میلیارد تومان به مناسبت دهه فجر در این شهرستان خبر داد.

احسان خازن شنبه 15 بهمن در جمع خبرنگاران ضمن تبریک میلاد مسعود حضرت امام علی(ع) و دهه فجر، بیان کرد: بزرگترین کشتارگاه جنوب کشور و واحد تخم گذار با اعتبار بالغ بر 200 میلیارد تومان از شاخص ترین پروژه هایی است که در دهه فجر در شهرستان زرقان به بهره برداری می رسد.

او افزود: آغاز عملیات اجرایی احداث درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی با اعتبار 54 میلیارد تومان و افتتاح پردیس سینمایی شهر زرقان نیز از دیگر پروژه هاست.

فرماندار زرقان همچنین از شروع ساخت مرکز همایش در این شهرستان خبر داد و گفت: این مرکز با ظرفیت 1200 نفر یکی از خاص ترین و زیباترین مراکز برگزاری همایش ها در جنوب کشور است و پیش بینی می شود ظرف سه سال آینده به بهره برداری برسد.

خازن؛ بازسازی خوابگاه شهید چمران و سلف سرویس و زمین چمن مصنوعی را از دیگر پروژه ها اعلام کرد و افزود: برخی از پروژه های مرتبط با حوزه برق با مشارکت دهیاری ها در این ایام به بهره برداری می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ساخت و افتتاح 35 پروژه به مناسبت دهه فجر در شهرستان زرقان

آغاز ساخت و افتتاح 35 پروژه به مناسبت دهه فجر در شهرستان زرقان