مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 بهمن 1401 ساعت 12:252023-02-04سياسي

ساخت تله کابین در علی آبادکتول به کجا رسید؟


فرماندار علی آبادکتول آخرین وضعیت اجرای پروژه تله کابین در این شهرستان را تشریح کرد و گفت: تمامی اقدامات اجرایی برای ساخت تله کابین در علی آبادکتول انجام شده است.

- ابراهیم احمدی در گفتگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به آخرین وضعیت تله کابین علی آبادکتول اظهار کرد: در سفر رییس جمهور به استان گلستان اتفاقات خوبی برای شهرستان افتاد که از جمله آنها، پیگیری پروژه تله کابین بود.

وی با بیان اینکه تمامی اقدامات اجرایی برای تحقق پروژه تله کابین علی آبادکتول انجام شده است، افزود: مجوزهای لازم برای اجرای پروژه تله کابین انجام شده و منتظر انعقاد قرارداد با پیمانکار هستیم، همه تلاش خود را به کار می گیریم تا این اتفاق در شهرستان علی آبادکتول عملیاتی شود.

فرماندار علی آبادکتول با بیان اینکه اجرای پروژه تله کابین علی آبادکتول تاثیر به سزایی در ایجاد اشتغال و رفع بیکاری در شهرستان دارد، تصریح کرد: این یک پروژه ملی و استانی بزرگ است و تاثیر زیادی در توسعه شهرستان خواهد داشت.

احمدی با بیان اینکه پروژه تله کابین علی آبادکتول بیش از یک هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد اما در مجموع به توافق و انعقاد قرارداد پیمانکار با حوزه شهری دارد، خاطرنشان کرد: جانمایی ها برای پروژه تله کابین اتفاق افتاده و کلیت پروژه مصوب شده و در مرحله اجرا و انع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت تله کابین در علی آبادکتول به کجا رسید؟

ساخت تله کابین در علی آبادکتول به کجا رسید؟