مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 بهمن 1401 ساعت 12:502023-02-04سياسي

ساعت کاری گمرک در بندر مسافری شهید ذاکری افزایش یافت


فرماندار شهرستان قشم از افزایش ساعت کاری گمرک جمهوری اسلامی به منظور ارایه هر چه بهتر خدمات به مسافران و گردشگران ورودی و خروجی به قشم خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد محمد حسینی فرماندار قشم امروز گفت: این گمرک به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی با افزایش یک ساعت و 30 دقیقه ای به ساعت کاری کارکنان خود از ساعت 06:00 صبح تا 23:30 شب فعالیت خواهد کرد.

وی ادامه داد: همچنین از دیشب با اضافه شدن سه سرویس شناور در ساعت های(22:30، 23:00 و 23:30) در بندر شهید ذاکری قشم و افزایش فعالیت یک ساعت و 30 دقیقه ای آنها، شناورهای حاضر در این بندر از ساعت 06:00 صبح تا 23:30 نسبت به انتقال مسافران دریایی در مسیر قشم به بندرعباس فعالیت می کنند.

فرماندار قشم توضیح داد: گمرک جمهوری اسلامی این شهرستان مرزی در بندر مسافری شهید ذاکری، بندر 22 بهمن، اسکله بنادر لافت و پُهل و فرودگاه بین المللی قشم مستقر است و به مسافران ورودی و خروجی به سرزمین آب و آفتاب خدمات گمرگی ارایه می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، تردد مسافران در روزهای پایانی سال به جزیره قشم برای خرید و تفریح بشدت افزایش می یابد و افزایش ساعات کاری گمرک می تواند به افزایش رضایتمندی مردم نیز کمک کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساعت کاری گمرک در بندر مسافری شهید ذاکری افزایش یافت

ساعت کاری گمرک در بندر مسافری شهید ذاکری افزایش یافت