مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 بهمن 1401 ساعت 12:562023-02-04اقتصادي

78 میلیارد تومان طرح عمرانی در نهاوند بهره برداری شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نهاوند، ظهر امروز و در چهارمین روز از دهه مبارک فجر و ایام پیروزی انقلاب اسلامی با حضور استاندار همدان از چهار طرح عمرانی بهره برداری شد.

 این طرح ها شامل مرکز دیالیز بیمارستان شهیدقدوسی که دارای 400 متر مربع مساحت است و با مشارکت بخش خیری و اعتبارات دولتی احداث و تجهیز شده است.

برای ساخت این مرکز مجموعا که دارای 19 تخت بوده 6 میلیارد و 300 میلیون تومان هزینه شده که 3 میلیارد و 800 میلیون تومان آن توسط خیرین شهرام و شاهین ناظمی پور و مهران الفت تامین شده و 2.

5 میلیارد تومان نیز توسط اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی همدان هزینه شده است.

پیش از این تعداد تخت های فعال در بیمارستان آیت اله علیمرادیان 9 تخت بود که با راه اندازی این مرکز تعداد تخت های فعال صد درصد افزایش داشته است.

افتتاح فاز دوم گلخانه هیدروپونیک  از دیگر طرح ها افتتاح فاز دوم گلخانه هیدروپونیک نهاوند به مساحت دو هکتار است، برای راه اندازی فاز دوم 30 میلیارد تومان از محل آورده بخش خصوصی هزینه شده که با بهره برداری از این واحد تولیدی با تولید سالانه 700 تن تولید فلفل دلمه ای دارد برای 22 نفر اشتغال مستقیم ایجاد شده است.

 افتتاح کارخانه لوله پلی اتیلین  یکی دیگر از طرح های بهره برداری شده کارخانه لوله پلی اتیلین کولیوند بود که سالانه 3 هزار تن لولهه پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

78 میلیارد تومان طرح عمرانی در نهاوند بهره برداری شد

78 میلیارد تومان طرح عمرانی در نهاوند بهره برداری شد