مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 بهمن 1401 ساعت 13:102023-02-04سياسي

شرکت در اعتکاف یک توفیق الهی است


نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به لذت های اعتکاف، خطاب به معتکفین گفت: دعاهای شما مستجاب است و در اینجا برای امت اسلام، سلامتی امام زمان(عج) و رهبری، - ایسنا/گیلان نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به لذت های اعتکاف، خطاب به معتکفین گفت: دعاهای شما مستجاب است و در اینجا برای امت اسلام، سلامتی امام زمان(عج) و رهبری، کشور و مسلمانان دعا کنید.

آیت الله رسول فلاحتی امروز، 15 بهمن با حضور در جمع معتکفین مسجد جامع رستم آباد درباره ویژگی های معتکفین اظهار کرد: کسی که اعتکاف می کند در واقع به خدا و روز قیامت ایمان دارد و خداوند متعال این مومنان را برای شرکت در اعتکاف دعوت کرده است.

نماینده ولی فقیه در گیلان توفیق شرکت در اعتکاف را دومین ویژگی معتکفین دانست و تصریح کرد: خداوند این توفیق را به هر کسی نمی دهد اما معتکفین سه روز و سه شب برای اعتکاف در مسجد هستند و غروب روز سوم هنگام خروج، لذت بی نظیری را احساس خواهند کرد.

آیت الله فلاحتی خطاب به معتکفین گفت: دعاهای شما مستجاب است و در اینجا برای امت اسلام، سلامتی امام زمان(عج) و رهبری، کشور و مسلمانان دعا کنید و اگر دعایی مستجاب نشود حتما مصلحت نبوده اما برای قیامتتان ذخیره می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت در اعتکاف یک توفیق الهی است

شرکت در اعتکاف یک توفیق الهی است