مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 بهمن 1401 ساعت 13:152023-02-04اقتصادي

افتتاح بخش دیالیز بیمارستان شهید کامیاب مشهد


بخش دیالیز بیمارستان شهید کامیاب افتتاح شد.

- صبح ا 15 بهمن ماه، بخش دیالیز بیمارستان شهید کامیاب به یاد خیر سلامت مرحوم حاج عبدالحسین علیزاده قناد با حضور محسن داوری، فرماندار مشهد و جمعی از خیران افتتاح شد.

این بخش شامل 10 تخت و تجهیزات کامل توسط خیر سلامت محمد علیزاده قناد با زیربنای 300 متر مربع و هزینه 10 میلیارد تومان ساخته شده است.

بخش دیالیز بیمارستان شهید کامیاب به بیماران ترومایی نیازمند دیالیز خدمت رسانی می کند و بیماران سرپایی نیز می توانند برای دریافت خدمات به این بخش مراجعه کنند.

این بخش از فردا شروع به کار خواهد کرد.

در این مراسم دکتر مسعود خانی، مدیر بیمارستان شهید کامیاب اظهار کرد: حدود 5 سال پیش که به این بیمارستان آمدیم، دیدگاه مردم این بود که این بیمارستان کشتارگاه است اما امروز به همت خیرین که 80 درصد اقدامات توسط آن ها انجام شده، بیمارستان امدادی جزو بهترین بیمارستان های کشور از نظر ارائه خدمات است.

اگر گردش مالی ما در سال حدود 100 میلیارد تومان باشد، از ابتدای سال تاکنون از مجموع قراردادها و اقداماتی که انجام شده حدود 50 میلیارد تومان توسط خیرین انجام شده است.

وی با بیان اینکه یک مرکز سوانح و تروما حتی برای بیماران ترومایی که دیالیز می شوند بخشی را ساخته که تاکنون این بیماران به بیمارستان امام رضا(ع) اع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح بخش دیالیز بیمارستان شهید کامیاب مشهد

افتتاح بخش دیالیز بیمارستان شهید کامیاب مشهد