مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 بهمن 1401 ساعت 13:352023-02-04اقتصادي

310 طرح عمران روستایی در استان زنجان مورد بهره برداری قرار گرفت


مدیرکل امور روستایی استانداری زنجان گفت: 310 طرح عمران روستایی با اعتبار 377 میلیارد تومان در استان در چهارمین روز از دهه مبارک فجر به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، وجیه الله بیگدلی صبح شنبه در روستای یامچی شهرستان زنجان گفت: در دولت سیزدهم، تا کنون 498 میلیارد تومان اعتبار به حساب دهیاری ها واریز شده است که این رقم در مقایسه با گذشته 4 برابر شده است.

وی با بیان اینکه، امسال 24 دستگاه ماشین آلات مورد نیاز بخش روستایی، تامین شده است، افزود: 10 دستگاه در هفته دولت تحویل دهیاری ها شد و 13 دستگاه هم شامل نیسان، تراکتور و کامیون حمل مکانیزه زباله، امروز و 6 دستگاه هم طی روزهای آینده تحویل می شود.

مدیرکل امور روستایی استانداری زنجان تصریح کرد: 40 دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین روستایی نیز از محل تسهیلات پست بانک، اعطاء خواهد شد.

بیگدلی با تاکید بر اینکه این توفیقات حاصل همراهی تلاش های استاندار و معاون عمرانی وی بود گفت: با همراهی، بنیاد مسکن در چهار بخش در روستاها امور عمرانی انجام شده است، افزود: بیش از یک میلیون متر مربع آسفالت ریزی، بالای 300 کیلومتر جدولگذاری، و 40 هزار متر مربع سنگ فرش از جمله این اقدامات در بخش روستایی سطح استان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

310 طرح عمران روستایی در استان زنجان مورد بهره برداری قرار گرفت

310 طرح عمران روستایی در استان زنجان مورد بهره برداری قرار گرفت