مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 بهمن 1401 ساعت 13:452023-02-04حوادث

وقوع 4 مورد حیوان گزیدگی در همدان/ گرگ گزیدگی مشخص نیست


رییس اورژانس پیش بیمارستانی همدان از چهار مورد حیوان گزیدگی طی روز گذشته در همدان خبر داد و گفت: روز گذشته گازگرفتگی گرگ در شهر همدان گزارش شد که اقدامات اولیه درمانی روی مجروحان انجام شد اما ماهیت حیوان مشخص نیست و امکان دارد گرگ نباشد.

-  محمدرضا شکوهی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان از چهار مورد حیوان گزیدگی طی روز گذشته در همدان خبر داد و اظهار کرد: روز گذشته چهار مورد حیوان گزیدگی  به اورژانس 115 همدان گزارش شد که همکاران ما بلافاصله در محل حادثه حضور یافته و با اقدامات به موقع بیماران را به بیمارستان بعثت انتقال دادند.

وی با بیان اینکه گفته می شود این موارد گرگ و یا شغال گزیدگی باشد و هویت حیوان مشخص نشده است گفت: به علت   برودت هوا و وجود برف در کوهستان امکان دارد حیواناتی مثل گرگ و شغل در پی یافتن غذا به دخل شهر بیایند که مردم باید بیشتر مراقب خود باشند.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی همدان با تاکید به اینکه خوشبختانه امروز موردی از حیوان گزیدگی به اورژانس 115 همدان گزارش نشده است خاطرنشان کرد:  در صورت حیوان گزیدگی برای پیشگیری از بروز بیماری هاری باید بلافاصله به مراکز بهداشتی در انجام آزمایش ها و واکسیناسیون اقدام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقوع 4 مورد حیوان گزیدگی در همدان/ گرگ گزیدگی مشخص نیست

وقوع 4 مورد حیوان گزیدگی در همدان/ گرگ گزیدگی مشخص نیست