مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 بهمن 1401 ساعت 14:152023-02-04سياسي

گلستان نیازمند تجهیزات و امکانات بیشتر برای امدادرسانی است


نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به شرایط اقلیمی و حادثه خیز بودن گلستان، این استان نیازمند تجهیزات و امکانات بیشتر برای امدادرسانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رمضانعلی سنگدوینی بعدازظهر شنبه در حاشیه مانور عملیاتی تیم های امدادی هلال احمر گلستان در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: ابتدای امسال جلسه ای را مجمع نمایندگان استان و استاندار با رییس هلال احمر کشور داشتیم در آنجا مشکلات و مسائل استان مطرح شد.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی افزود: یکسری پروژه های عمرانی نیمه تمام در هلال احمر گلستان بود که رییس سازمان قول داد که امکانات و تجهیزات استان تقویت شود.

وی بیان کرد: با استقرار بالگرد در استان امکان امداد و نجات هوایی در گلستان وجود دارد و می توان در سریع ترین زمان به حوادث، امدادرسانی کرد.

سنگدوینی گفت: با توجه به شرایط اقلیمی و حادثه خیز بودن گلستان، این استان نیازمند تجهیزات و امکانات بیشتر برای امدادرسانی است.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری مانور، افزود: ایران کشور حادثه خیز بوده و اکثر حوادث در کشور اتفاق می افتد لذا باید آمادگی تیم ها را بالابرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلستان نیازمند تجهیزات و امکانات بیشتر برای امدادرسانی است

گلستان نیازمند تجهیزات و امکانات بیشتر برای امدادرسانی است