مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 بهمن 1401 ساعت 14:452023-02-04سياسي

شرکت در اعتکاف یک توفیق الهی است


نماینده ولی فقیه در استان گیلان اعتکاف را کاری بزرگ عنوان کرد و گفت: حضور در اعتکاف توفیق الهی است که به معتکفان عنایت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله رسول فلاحتی بعد از ظهر شنبه در جمع معتکفین مسجد جامع رستم آباد اعتکاف را کاری بزرگ عنوان کرد و گفت: حضور در اعتکاف توفیق الهی است که خداوند به معتکفان عنایت کرده است.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه اعتکاف فرصت خوبی برای خودسازی است، ادامه داد: اعتکاف فرصتی برای تفکر و توبه است و باید از ثواب آن به خوبی بهره برد.

امام جمعه رشت اضافه کرد: شرکت کنندگان در اعتکاف بیشترین وقت خود را صرف ذکر گفتن، نماز خواندن، تسبیحات و قرائت قرآن کنند و بدانند اثرات این ذکر گفتن ها را پس از خروج از این مکان خواهند دید.

وی با اشاره به لذت های اعتکاف تصریح کرد: در اینجا و در خلوت خود با خدا راز و نیاز کنید؛ خدا می فرماید من همنشین کسی هستم که دائم به یاد من است و برای پدران و مادران خود بسیار دعا کنید.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان به ضرورت برنامه ریزی و استراحت منظم معتکفین اشاره کرد و گفت: معتکفین در این مکان می توانند برای یک سال زندگی خود برنامه ریزی کنند و در همه حال مهم است که تمام کارها و برنامه ها نظم داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت در اعتکاف یک توفیق الهی است

شرکت در اعتکاف یک توفیق الهی است