مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 بهمن 1401 ساعت 14:552023-02-04پزشكي

کمبود دارویی در خوی وجود ندارد/ شمار مصدومان به هزار و 100 نفر رسید


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از ارائه خدمات درمانی به یک هزار و 100 مصدوم ناشی از زلزله در خوی خبر داد و گفت: کمبود دارویی در خوی وجود ندارد.

- به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه سفر به شرق استان سمنان در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به آخرین شرایط منطقه زلزله خوی در استان آذربایجان غربی اظهار کرد: بیمارستان قمر بنی هاشم (ع) خوی به علت خسارت های ناشی از زمین لرزه قابل استفاده نیست؛ گرچه این بیمارستان بیماران بدحال نیز در آن بستری بودند.

وی گفت: بیماران بستری در این بیمارستان به سرعت به بیمارستان ها و مراکز درمانی شهرهای مجاور ازجمله سلماس، مرند، ارومیه و تبریز منتقل شدند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اضافه کرد: کارهای اولیه روی یک هزار و 100 مصدوم ناشی از زلزله در خوی نیز انجام گرفت و در روزهای اول پس از زمین لرزه هم 200 نفر مصدوم در مراکز درمانی بستری شدند.

عین اللهی ادامه داد: اعمال جراحی لازم روی مصدومان زلزله خوی انجام شد که بیشتر ارتوپدی و مغز و اعصاب بود.

وی با اشاره به آخرین اطلاعات دریافتی از مسؤولان بهداشت و درمان استان آذربایجان غربی افزود: تا الآن 6 تیم بهداشتی شامل کارشناسان بیماری ها، بهداشت محیط و بهداشت حرفه ای، بهداشت روان و بهداشت خانواده به م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود دارویی در خوی وجود ندارد/ شمار مصدومان به هزار و 100 نفر رسید

کمبود دارویی در خوی وجود ندارد/ شمار مصدومان به هزار و 100 نفر رسید