مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 بهمن 1401 ساعت 15:152023-02-04پزشكي

عین اللهی: 2000 پروژه بهداشتی بزودی در کشور افتتاح می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بهرام عین اللهی امروز (شنبه 15 بهمن ماه) در چهارمین روز از دهه فجر و سالروز میلاد مولای متقیان امام علی (ع) در آیین بهره برداری و افتتاح از پروژه های جدید بیمارستان 64 تخت وخوابی امام رضا (ع) شهرستان میامی اظهار داشت: - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: به دنبال این هستیم که هزینه خدمات بستری به حداقل رسیده و یا رایگان شود چرا که این یکی از راه های مناسب برای ارتقای سلامت مردم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بهرام عین اللهی امروز (شنبه 15 بهمن ماه) در چهارمین روز از دهه فجر و سالروز میلاد مولای متقیان امام علی (ع) در آیین بهره برداری و افتتاح از پروژه های جدید بیمارستان 64 تخت وخوابی امام رضا (ع) شهرستان میامی اظهار داشت: 2000 پروژه بهداشتی در چند ماه آینده در کشور افتتاح خواهد شد.

وی افزود: به دنبال این هستیم که هزینه خدمات بستری به حداقل رسیده و یا رایگان شود چرا که این یکی از راه های مناسب برای ارتقای سلامت مردم است.

عین اللهی تاکید کرد: پزشک خانواده فقط برای درمان نیست بلکه برای تشخیص و پیشگیری از هر نوع بروز بیماری احتمالی در خانوار با عزت ایرانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عین اللهی: 2000 پروژه بهداشتی بزودی در کشور افتتاح می شود

عین اللهی: 2000 پروژه بهداشتی بزودی در کشور افتتاح می شود