مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 بهمن 1401 ساعت 15:352023-02-04سياسي

موافقت وزیر ارشاد با ماندگاری جشنواره موسیقی نواحی در کرمان


با توجه به اینکه 15 سال جشنواره موسیقی نواحی در کرمان برگزار می شده و امسال به دلیل شرایط خاصی که در استان وجود داشت، - ایسنا/کرمان نماینده کرمان و راور در مجلس گفت: با توجه به اینکه 15 سال جشنواره موسیقی نواحی در کرمان برگزار می شده و امسال به دلیل شرایط خاصی که در استان وجود داشت، امکان برگزاری نبود، انتظار داریم از سال آینده مجددا این جشنواره به استان کرمان برگردد که وزیر ارشاد موافقت خود را در این زمینه اعلام کرد.

دکترمحمدرضا پورابراهیمی امروز 15 بهمن ماه در جلسه مشترک با وزیر ارشاد با تشکر از حضور مجدد وزیر ارشاد در استان اظهار کرد: حضور وزیر برای افتتاح بزرگ ترین و فاخرترین تالار فرهنگی هنری کشور در کرمان انجام شده است.

وی درباره جشنواره موسیقی نواحی گفت: با توجه به اینکه 15 سال این جشنواره در کرمان برگزار می شده و امسال به دلیل شرایط خاصی که در استان وجود داشت، امکان برگزاری نبود و انتظار داریم از سال آینده مجددا این جشنواره به استان کرمان برگردد و میزبان برگزاری جشنواره باشیم.

وزیر ارشاد در این رابطه بیان کرد: 100 درصد موافق برگزاری جشنواره در استان کرمان هستیم زیرا استان هم سابقه برگزاری جشنواره و هم ظرفیت را دارد و تالار فرهنگ و هنر کرمان دومین مجموعه مناسب بعد از تهران برای جشنواره موسیقی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت وزیر ارشاد با ماندگاری جشنواره موسیقی نواحی در کرمان

موافقت وزیر ارشاد با ماندگاری جشنواره موسیقی نواحی در کرمان