مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 بهمن 1401 ساعت 16:252023-02-04سياسي

حضور دانش آموزان در محافل مذهبی و مراکز علمی دائمی باشد


معاون برنامه ریز آموزش و پرورش اصفهان گفت: حضور دانش آموزان در محافل مذهبی و مراکز علمی باید به شکل دائمی و مستمر باشد تا شاهد پیشرفت علمی و معنوی توامان آنها باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید علی مدینه ظهر شنبه در مراسم افتتاحیه پژوهش سرای گلخنی زواره، اظهار داشت: دشمنان انتظار داشتند که انقلاب اسلامی چهل وچهارمین سال خود را نبیند اما نمی دانستد که انقلاب اسلامی ایران به انقلاب جهانی حضرت مهدی ( عج) متصل است.

وی افزود: با همه فراز و فرودها و سختی های بسیار، انقلاب اسلامی روز به روز رو به تعالی و رشد است و با مقایسه دستاوردهای انقلاب این رشد و پیشرفت نمایان می شود.

معاون توسعه اداره کل آموزش وپرورش استان اصفهان با بیان اینکه این دولت و انقلاب مردمی است، تاکید کرد: سه هفته پیش در بیست و چهارمین جلسه خیرین مدرسه ساز، خیران تنها در یک روز بیش از یک هزار و صد میلیارد تومان کمک کردند که قطعاً کمک خیران و همیاری با دولت در زمینه های مختلف امیدآفرین است.

مدینه تصریح کرد: نهضت هنرستان سازی، ساخت مدارس و تعمیر و تجهیز آنها به سرعت در حال شکل گیری است و دانش آموزان و همکاران ما هم از نظر علمی و هم معنوی رو به تلاش و پیشرفت هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور دانش آموزان در محافل مذهبی و مراکز علمی دائمی باشد

حضور دانش آموزان در محافل مذهبی و مراکز علمی دائمی باشد