مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 بهمن 1401 ساعت 17:302023-02-04اقتصادي

آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به بازارچه مرزی یزدان


عملیات اجرایی گازرسانی به بازارچه مرزی یزدان در شهرستان زیرکوه با اعتبار 120 میلیارد تومان در چهارمین روز دهه فجر آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، استاندار خراسان جنوبی که روز شنبه برای افتتاح طرح های عمرانی شاخص زیرکوه به این شهرستان سفر کرده است، کلنگ پروژه گازرسانی به بازارچه یزدان را به نمایندگی از 60 پروژه گازرسانی شهرستان زیرکوه به زمین زد.

این پروژه با اعتبار 120 میلیارد تومان و اجرای 45 کیلومتر شبکه تغذیه، 12 کیلومتر شبکه توزیع و نصب هشت انشعاب اجرا می شود.

بازارچه یزدان یکی از چهار بازارچه مرزی خراسان جنوبی در مجاورت کشور افغانستان است که از شهریور سال گذشته فعال شده و روند فعال سازی آن ادامه دارد.

همچنین با حضور استاندار خراسان جنوبی، نماینده مردم قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی، جمعی از مدیران استانی و شهرستانی عملیات اجرایی گازرسانی به 23 پاسگاه مرزی و 27 برجک دیده بانی مرزی با اعتبار 40 میلیارد تومان در این شهرستان آغاز شد.

گازرسانی به 2 روستای کمتر از 20 خانوار شهرستان زیرکوه با جمعیت 76 نفر و 31 واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن نیز در چهارمین روز دهه فجر آغاز شد.

در این مراسم به طور همزمان پروژه گازرسانی به 2 روستای کمتر از 20 خانوار برای تامین نیاز 16 خانواده، گازرسانی به 2 واحد صنعتی و تولیدی و نیز گا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به بازارچه مرزی یزدان

آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به بازارچه مرزی یزدان