مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 بهمن 1401 ساعت 18:002023-02-04سياسي

امام جمعه سنندج: انقلاب اسلامی از پیچ های سخت عبور کرده است


انقلاب اسلامی امروز از پیچ های سخت عبور کرده است و بستر تبدیل آن به قطب اقتصادی جهان فراهم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا فایق رستمی در دیدار با فرماندار و معاونین سنندج و فرمانده سپاه سنندج به مناسبت دهه فجر برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران با وجود تمام هجمه های دشمنان، از آغاز پیروزی تاکنون محکم و استوار ایستاده است.

وی پایبندی به شعارهای انقلاب را از مولفه های قدرت نظام مقدس اسلامی خواند و گفت: خون شهدای زیادی پای انقلاب اسلامی ریخته شده و همین خون ها انقلاب را به درختی تنومند و استوار تبدیل کرده که هیچ دشمنی یارای ضربه زدن به آن نیست.

امام جمعه سنندج تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران انقلابی است که با خون شهدا رشد و نمو کرده و خون پاک شهیدان ضامن مانایی و پایداری این انقلاب خواهد بود.

ماموستا رستمی گفت: خداوند تبارک و تعالی خطاب به پیامبر مکرم اسلام می فرمایند ای پیامبر ایام الله را برای مردم بازگو کن لذا می طلبد شرایط سخت قبل از انقلاب و دوران دفاع مقدس برای نسل جوان که آن روزها را ندیده اند، تبیین کرد.

وی ادامه داد: امام راحل با پیروزی انقلاب اسلامی درهای ظلم را بست و درهای آزادی و رحمت را باز کرد اما دشمنان پیروزی انقلاب را بر نتافتند و در حالی که نوپا و دست خالی بود، بیش از 50 کشور دنیا در قال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه سنندج: انقلاب اسلامی از پیچ های سخت عبور کرده است

امام جمعه سنندج: انقلاب اسلامی از پیچ های سخت عبور کرده است